2015. december 11., péntek

Odakint...

This December...
















































... gyönyörű napsütéses ősz van, ennek ellenére (vagy éppen ezért) idebent igyekszem karácsonyi hangulatot teremteni fényekkel, illatokkal...

... is sunny and warm, like in October, so I try to create the Christmas feeling inside in the house with lights and sweet smell...
















































... bár most mézeskalács helyett vaníliás és kakaós linzert sütöttem. A sütipecsétet múlt szombaton vettem a budaörsi piacon, Anna választotta ezt a meseszép mintát. Sokszor fogom használni, az biztos :)

I baked some vanilla and chocolate cakes, and I used my new cookie stamp. There is a beautiful pattern on it, I like it so much :)























Nagyjából egy éve jelent meg a horgolós könyvem, és nagy örömmel láttam, hogy a Librinél a második legnépszerűbb könyv a kötés-horgolás kategóriában :) Ennél csak akkor lennék boldogabb, ha már mind egy szálig elfogyott volna...
Mentettem is gyorsan egy képet a weboldalról, kellenek ezek a kis önbizalomnövelő apróságok, kellenek bizony...

And I'm very happy because my book is the 2nd place on the toplist of one of the biggest book shop in Hungary, in the category knitting and crochet :) I saved that picture, and I hope it will help a bit to grow my self-confidence...

16 megjegyzés:

  1. Kelta minta. Gyönyörű! És nagyon jó a recepted, hogy nem nőtt rá a süti a mintára!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A receptet a sütipecséthez adták, sőt még kóstolni is lehetett :)

      Törlés
  2. Milyen hangulatosak a képeid!!! Olyan jó lenne egy kis hó...én még reménykedem, hogy fehér Karácsonyunk lesz :o)
    Nagyon szép a sütipecséted! Ilyenkor ki kell szaggatni előre a kerek formát és úgy "lepecsételni"?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is reménykedem, hogy fehér karácsonyunk lesz. Olyankor azt a hatalmas csendet szeretem a leginkább, minden zaj letompul, mintha minden és mindenki puhán be lenne csomagolva :)
      Igen, először kiszaggattam a sütit pogácsaszaggatóval, aztán nyomtam rá a pecsétet. A legegyszerűbb süteményt is olyan kis profivá teszi :)

      Törlés
  3. Gratulálok Annás!! Tényleg kiemelkedően jó könyv a piacon!

    VálaszTörlés
  4. Én pont most kaptam meg (végre) szülinapomra a könyvedet, már el is kezdtem az egyik modellt! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó :) Kíváncsi vagyok, melyik kendőt horgolod...

      Törlés
  5. Először is gratulálok a szép eredményhez! Nekem már megvan - nagyon szeretem! ;)

    A sütipecséted pedig jól befészkelte magát a tudatomba, szerintem ki is buszozok majd a 17. kerületbe, hogy élőben is szemügyre vegyem őket. Köszi az ötletet - már én is régóta vágyom ilyesmire.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon sokféle sütipecsétet árulnak, több mintát is kinéztem már magamnak, de először Anna választhatott :)

      Törlés
  6. "Sütipecsét" :) Hűha, a helyezésért pedig gratulálok!( bár nem lep meg...)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon ízlésesek lettek a kekszek :) A mécsesek fényei pedig hangulatosak.
    Nemrégiben én is beújítottam két sütipecsétet, de nem találtam meg még hozzá a tökéletes receptet, mindig feljöttek a kekszek, a minta meg eltűnt :( Amit a pecséthez kaptál receptet titkos? Vagy meg tudnád velünk itt osztani? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a receptet a pecséthez adják a vásárlóknak, de szerintem ha írsz nekik, elküldik neked a receptet :)

      Törlés
  8. Gratula a sikerkönyvhöz :), szerintem érik az a második kiadás.

    VálaszTörlés