2015. november 13., péntek

Szöszit fényképezni...

Szöszi :)
















































... akkor lehet, amikor alszik vagy amikor a madáretető körül zajló életet figyeli. Akkor viszont nem tudok képeket készíteni róla, amikor kötök vagy horgolok, ő pedig közém és a kézimunka közé fészkeli be magát, hogy a fülei között éppen hogy csak átlássak. És akkor sem a fotómasináért kapkodok, hanem inkább levegőért, amikor a horgolótűt kezdi el levadászni a kanapéról vagy a körkötőtű damilját rágcsálja, netán valamelyik gombolyagomat veszi űzőbe... Ezért mutatok róla mindig ilyen békés és nyugalmas képeket :)

10 megjegyzés:

  1. Cica-tündér!
    El kéne olvasd Dewey - A könyvtár macskáját! Most olvasom épp és szuper macskás könyv! És A Dalai Láma macskáját olvastad már? Mindkettő csupa humor és szeretet! Mint egy macskusz! :o)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyik könyvet sem olvastam még, de a karácsonyi szünetre beszerzem őket. Köszi a tippet :)

      Törlés
  2. Milyen ártatlanul néz! :o) Nem is gondolná az ember, hogy ennyi huncutságra képes! :o)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos elég lopós a szentem, de hát macskából van, ne csodálkozzak, hogy levadássza az asztalról a kaját, ha nem figyelek oda, és játszik a fonalaimmal, ha nem teszem el őket biztonságos helyre... Most viszont itt fekszik mellettem, és sütteti magát a laptopból kiáramló meleg levegővel :)

      Törlés
  3. Milyen szép színűek a szemei. Pedig ezen a képen nagyon fotogénnek tűnik szinte pózol :).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha Szöszi nyugton van, nagyon jól fotózható tényleg :) Ma is készítettem róla egy rahedli képet :)

      Törlés
    2. Remélem nem sokára látjuk itt is :)

      Törlés
  4. Kedves Andrea, a kommentedet véletlenül töröltem, ne haragudj. Sajnálom, hogy elvesztettétek a cicátokat, elhiszem, hogy nagyon hiányzik ennyi év után...
    A Dalai Láma macskája című könyvet tegnap meg is vettem, sokfelé kapható, a Könyvtár macskája című könyvet (ahogy írtad is) ingyen le lehet tölteni innen:
    http://www.18pedagogia.hu/informacios-kozpont/dokumentumtar/e-konyvtar/szepirodalmi-gyermek-es-ifjusagi-konyvek/ifjusagi-myron
    Köszi az infót!

    VálaszTörlés
  5. Homér - Egy varázslatos vak kismacska története:http://www.libri.hu/konyv/gwen_cooper.homer.html
    Véletlenül kerültem hozzád, de ezt a könyvet is tudnám ajánlani. Amúgy én is macskás vagyok, akkor mégsem véletlenül?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha macskás vagy, jó helyen jársz nálam, gyere máskor is :) Köszi a könyvtippet :)

      Törlés