2015. október 27., kedd

Alma sapka

Alma hat
















































Nem az én sapkám lett végül ez a Szöszirágta fejfedő, a fotózás végére Anna elkunyizta tőlem :)
A leírás készül, és ha nem jön közbe semmi, még a héten felkerül a ravelry-re.

Addig is élvezzétek a napsütést!


I knitted this beanie for me, but my daughter looked very happy during the fotography, so I gave her the hat :)
I'm working on the pattern, and I hope, it's going to be available from the next week on ravelry.

Have a nice sunny day!

7 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz a sapka, Anna pedig gyönyörű!!!! Gratulálok mindkettőhöz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is helyes a sapka és a csajszi is :) Jól állnak egymásnak :)

      Törlés
  2. Csuda helyes lett a sapka!!! No és Anna is! :o)))
    "Sziszirágta fejfedő.." ez nagyon jóóó!!!!

    VálaszTörlés
  3. Annácskának eszméletlen jól áll! Azt már tudjuk, hogy sapkafeje van, de nem hittem volna, hogy létezik olyan ember, akin ez a szín jól mutat, pedig hát de :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jól jön két ilyen fotogén, sapkafejű ember a háznál (a gyerekeim), legalább nem kell lufin fotóznom a sapkákat :) Azon én is meglepődtem, hogy a kanárisárga ilyen jól áll Annának, és ő is, és ennek örömére megtartotta magának a sapit :) Most köthetek másikat magamnak...

      Törlés