2015. július 8., szerda

Rendesen már...

Szöszi helps me
















































...fotózni sem lehet ettől a kis trolltól, nemhogy horgolni. Többek között ő is oka, hogy csak igen lassan készültem el a 15 x 15 cm-es díszblokkal, amit a Barka felhívására horgoltam. Először egy pöttyös blokkot szerettem volna készíteni, de láttam, hogy más már megelőzött, úgyhogy kénytelen voltam kitalálni valami újat :) A blokkhoz készítek majd leírást is, de nem ebben a melegben, remélem megértitek...

7 megjegyzés:

  1. Wonderful picture! And lovely crochet work...

    VálaszTörlés
  2. A blokk szép és érdekes, a kiskacorra meg büszke lehetsz, hogy így kikupálódott nálatok. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A blokkhoz ma keresek jobban fotózható színű fonalakat, és nekilátok a leírásnak is. Szöszi nagyon helyes macskagyerek, csak nagyon anyás (ez érthető is), állandóan a nyakamban akar aludni. Még 40 fokban is...

      Törlés
  3. Ó úgy vágyom én is egy ilyen kis szőrgombóckára... :)

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű ez a - szinte - világítós zöldes blokkod!
    A cicamancs meg imádnivaló, de megcirógatnám!

    VálaszTörlés