2015. február 20., péntek

Éledezik a kertem...

The first crocus :)















































... igaz, ez a kis krókusz még csak az első és egyetlen ebben a pillanatban, de akkor is a tavasz ígérete, ha holnap netán újra hó esne.
Ma dél körül vastag mellénybe bújtam, meleg gyapjúsálat tekertem a nyakam köré és kiültem a kertbe horgolni :) Igaz, hogy alig egy óra múlva már fázni kezdtem kutyául, de annyira jó volt hallgatni a madarakat és élvezni a napsütést... Most pedig forró kakaóval kúrálom magam, nehogy beteg legyek. Kizárólag megelőzési célzattal :)

Legyen szép hétvégétek!

2 megjegyzés:

  1. Gyönyörű! Nekünk még nem bújt ki, árnyékosabb, hidegebb helyen vannak, de már úúúgy várom őket! Igen, jó volt ma a napon, felér egy kozmetikussal ez a korai nap!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már négy kis krókusz virít a kertben :) Az árnyékos részeken pedig még délelőtt is volt néhány hófolt nálunk is.

      Törlés