2013. július 26., péntek

Róka móka :)

Funny Fox :)

























A mai nap talán egyetlen boldogsága, hogy elkészült Simi rajzának horgolt változata. Nem volt egyszerű feladat a kétdimenziós képet térbeli figurává alakítani, nem is sikerült maradéktalanul, de igyekeztem betartani az eredeti arányokat. A fiam nem tud róla, hogy meghorgoltam a rajzát, és csak ma este jön haza a nagyszülőktől. Kíváncsi vagyok nagyon a véleményére. És Anna arcára is, mivel arra már nem volt időm, hogy neki is horgoljak egyet. De a hétvégén szakítok majd rá időt, ígérem...

16 megjegyzés:

  1. KÉÉÉÉÉÉSZ :-D :-D
    Ez nagyon jó lett!!!! Tiszta "apja" :-D
    Figyi, ha netán félnél, hogy a gyerekek összevesznek rajta, hozzám bármikor jöhet!!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon nagy sikere volt, már készül is a következő :)

      Törlés
  2. Hát ez valami tüneményes lett, abszolút megérte a fáradozást! Nagyon tetszik a rókád, biztos vagyok benne, hogy a gyerkőcöknek is fog!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg tetszett nekik, és ez újabb lendületet ad nekem :)

      Törlés
  3. Már a rajz is elbűvölt, csodás ahogy életre keltetted és kézzel foghatóvá tetted. Kicsit olyan, mint Pinokkió története.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most, hogy mondod... még az orra is stimmel :)

      Törlés
  4. ... rögtön utána pedig jöhetne Simon macskája :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)))

      Most éppen Simon nyula készül, egyelőre papíron tervezgeti a házi grafikusom. Kicsit nem figyelek oda, és lassan egy egész erdőnyi állatot horgolhatok :)

      Törlés
  5. pontosan olyan, mint az eredeti. szerintem tökéletes. érdemes lenne még több állatkát is tervezni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még egy nyúl készül majd, és egy medve is tervben van, úgyhogy jönnek a horgolt állatok majd szépen sorban...
      Amúgy nekem is nagyon tetszik a róka, olyan jó ölelgetni :) Majd magamnak is horgolok. Egyszer...

      Törlés
  6. de jó lett! az ötlet pedig önmagában is <3

    VálaszTörlés
  7. A leírás megvásárolható itt:
    http://www.ravelry.com/patterns/library/roland-4

    és itt:
    https://www.facebook.com/Ann%C3%A1s-kertje-1422226037906957/photos/?tab=album&album_id=1461770910619136

    VálaszTörlés