2012. december 1., szombat

December

December


11 megjegyzés:

  1. Ez nagyon tetszik, délutánra én is valami ilyesmit tervezetem.

    VálaszTörlés
  2. Legyen csodaszép Adventetek!
    Tetszik az egyszerű koszorúd! :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm :) Most ez az egyszerűség jobban tetszik, mint a csillogás, bár ahogy közeledik majd a karácsony, biztosan abból is egyre többet szeretnék majd látni.

    VálaszTörlés
  4. Egyszerű és nagyszerű!Szép!

    VálaszTörlés
  5. mindig ellágyulok ilyen kékek láttán.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is :) És ha még az ugyanilyen színű, horgolt takaróm is készen lesz, akkor leszek igazán boldog...

      Törlés
  6. Szia Anna! Benéztem hozzád, hogy lássak valami szépet. Találtam is bőven!!! Képzeld idén én sem bonyolítottam túl az adventi koszorú kérdést, bár csillogóbb lett, mint a tiéd. Én a kör alakú tálra a 4 gyertya köré arany gömböket tettem, a fánkon úgysem azok lógnak majd. A kandallónkat viszont még nem öltöztettem díszbe... :-(
    Ölellek,

    Ági

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szép lehet a koszorúd :) A lakáson még nekem is van mit csinosítani, de az utóbbi hetekben sem időm, sem energiám nincs erre. De talán a havazás meghozza a kedvemet a karácsonyi díszítésekhez, mert ha kinézek az ablakon, látom, hogy igazán TÉL van :)

      Törlés