2011. október 18., kedd

Új horgolós könyv!

Crochet book: stars








































Mostanában boldogan olvastam mások blogjain, hogy mekkora sikere van egy-egy újonnan megjelent magyar nyelvű kötős vagy horgolós könyvnek. Ezen a téren tényleg nagyon kicsi a kínálat, elkelne még jó pár kiadvány, könyv és magazin, amit kezdők és haladók egyaránt örömmel lapozgathatnak.
Most én is egy újdonsággal szolgálhatok: ma jelent meg a Horgolt csillagok című könyv a Cser Kiadó gondozásában. A könyvben 12 horgolt csillag, virág, gömb és harang leírását találhatjátok meg, fotókkal, szöveges leírással és rajzos ábrával. A könyv elején szó esik az alapvető technikákról is, szintén rajzokkal, fotókkal illusztrálva.
Most, hogy lassan mindenki nekikezd a karácsonyi díszek, ajándékok elkészítésének, biztosan hasznos lesz ez a kiadvány, kezdők és haladók is találnak benne olyan mintát, amit szívesen elkészítenének az ünnepekig. Színes fonalból horgolva egy-egy virág díszíthet táskát, ruhát, kendőt is. A lehetőségeknek csak a fantázia szab határt, de mi tudjuk, hogy az végtelen :)

A könyv kedvezményes áron megrendelhető a Cser Kiadó honlapján.

Utóirat: Egy kis közöm nekem is van a könyvhöz, a kolofonon megtalálhatjátok, hogy mi is volt a szerepem a megjelenésében :)

4 megjegyzés:

  1. Olvastam itt a blogon erről a könyvecskéről és megláttam a könyvesboltban...felismertem...megvettem...:) Tényleg jó kis minták vannak benne.

    VálaszTörlés
  2. De jó, hogy tetszik :) Ha a mintákkal kapcsolatban bármilyen kérdésed lenne, írj nyugodtan, megpróbálok segíteni.

    VálaszTörlés