2010. augusztus 13., péntek

Igazi kincsek

Real treasures









Van valamilyen értéke a csészének, amit 200Ft-ért vettem a bolhapiacon? Vagy a csillogó gomboknak, amiket az évek során gyűjtögettem innen-onnan? Esetleg a néhány méter holland csipkének, amit a húgomtól kaptam névnapomra? Igazi kincsek ezek, vagy csak kacatok, amik a helyet foglalják a szekrényben? Vagy csak egyszerűen az a kisgyerek él bennem tovább, aki mindenfélét gyűjtögetett annak idején?
Nem tudom, de örülök ezeknek a holmiknak, úgyhogy szerintem tényleg igazi kincsek :)

Ti gyűjtötök valamit, amiről mások fejcsóválva mondják, hogy csupa kacat? (Remélem, nem vagyok egyedül ezzel a bolondériával...)

The very cheap coffee cup what I bought at the flea market, the little glittering buttons what I have collected since my childhood, the old lace from Holland... I think they are real treasures :)

Do you collect something? Something what is valueless to the others? (I hope, I'm not the only one with this...)

8 megjegyzés:

  1. Azt hiszem én csupa olyan dolgot gyüjtök, ami másnak kacat, de engem bodoggá tesznek. :)

    VálaszTörlés
  2. Mindenesetre gombot már ketten gyűjtünk :)

    VálaszTörlés
  3. Kincs és kacat egyszerre nem lehet? :) Én fura tárgyakat gyűjtök, van pl. egy madonnám vízzel telt műanyag tartályban, ha megrázom, esik a hó. Ezt überelte, amit egyszer Horvátországban láttam: ugyanez, + fésűkagylóban hajózik. (!) Aquamadonnának hívom. Meg van egy 20 centis, kerámia Szabadságszobrom (Manhattan), az alján ez áll: made in China (nem vicc:)

    VálaszTörlés
  4. Gyűjtögessél csak! Gyönyörűek! Én is inkább már egy nagyobb vityillóra gyűjtenék, ahol elférne a sok, talán mások által inkább kidobnivaló kacat! De az a jó ezekben, hogy ott van mögöttük egy más világ, történetek, életek. olyan sokat lehet belőlük töltekezni.:)))

    VálaszTörlés
  5. :) jaj ha tudnád én mennyi mindent gyűjtök! és igazából ennek a szenvedélynek most látom csak kárát, hogy költözök :)

    VálaszTörlés
  6. Belinda, nem semmi, amiket gyűjtesz... Nekem van kovácsoltvas kerítésről rozsdaette, kacskaringós levélkém (Budán találtam a földön),üres tintásüvegem (nagymamámék szemétdombjáról), szív alakúra faragott radírom (még gimiben készítettem... biztosan érdekes volt a tananyag...). De szerintem túlteszel mindenkin :)

    Eszterda, minden méretű lakást és házat meg lehet tölteni kacattal. Tapasztalatból tudom...

    Mimóza, biztasson az a tudat, hogy a nagyobb lakásban több helyed lesz és jöhetnek az újabb kacatok :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szépek :)
    Nálam gyerekrajz- és macskabajusz-gyűjtemény van, a nem-olyan-fura levelezések, belépőjegyek, meghívók mellett.

    VálaszTörlés
  8. Óvónéni, nálam is van gyerekrajz (és egyéb "műalkotás") tonnaszám, és macskabajusz is pici, cicás dobozban :) Egy nagy kupac "igazi" levél, a nagymamámtól és a barátaimtól... Egyszerűen nincs szívem megválni tőlük. De jó, hogy mások is így vannak ezzel!!!

    VálaszTörlés