2010. július 3., szombat

Szombat délután

Saturday afternoon





Jó érzés, ha az ember rátalál valamire, amit nem is biztos, hogy tudatosan keresett. Jó érzés, ha a bennünk keringő gondolatok, dolgok hirtelen a helyükre kerülnek, kitisztul a kép, minden kerek egésszé áll össze. Jó érzés, ha valaki megmutatja, hogy jó úton indultunk... Ne aggódjatok, nem lelkizni fogok, egyszerű lakberendezésről van csak szó :)
A héten Mark és Sally Bailey két könyve is a kezembe került és ámulattal lapozgattam mindkettőt. A Simple home című albumot mindenkinek bátran ajánlom, aki kicsit is vonzódik a természetesen egyszerű stílushoz. Csodálatos fotókon (Debi Treloar munkái) mutatnak be otthonos, barátságos, használható lakásokat, rengeteg inspiráló ötletet adnak régi, kopott, esetleg első látásra össze nem illő tárgyak egységbe rendezéséhez. A Recycled home már egy kicsit keményebb dió. Azoknak merem ajánlani, akik el tudnak vonatkoztatni a konkrétumoktól, akik az apró részletekben meglátják a lehetőséget, akik biztos stílusérzékkel vagy nagyobb gyakorlattal szűrik meg a képi anyagot... vagy egyszerűen csak álmodozók. Ebben a könyvben kacatok, lomok, ócskaságok találják meg a helyüket, furcsán, különc módon otthonossá téve egy-egy szokatlan teret, lakást, házat.
Én teljesen belefeledkeztem ezekbe a könyvekbe, mindegyik inspirálóan hatott rám. A szürkék, barnák, natur színek eddig is vonzottak, de most új lendületet kaptam, egy csomó új ötlet vár megvalósításra. Pár napja egy takarót kezdtem el horgolni nagyon egyszerű mintával, puritán színekkel. Még csak az egyharmadánál járok, de már látszik, hogy milyen lesz. Nekem tetszik :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése