2010. június 19., szombat

Ismét rózsák...

Roses again...












... ezúttal törperózsák. Cserepes virágként kaptam 8 éve, ha jól emlékszem. Kiültettem a kertbe, időnként új helyre költöztettem, de ez sohasem zavarta abban ezt a csodás rózsát, hogy egész nyáron elkápráztasson parányi, de annál feltűnőbb színű virágaival. Néha apró csokrot készítek belőle, hogy a nappalimat is díszíthessem vele. Sajnos az illata nagyon gyenge, de a vérvörös szirmok ragyognak a napfényben... Szép hétvégét mindenkinek!

... This is my mini-rose. I like its bright red colour... Have a nice weekend!

5 megjegyzés:

  1. csodaszépek!!!!egyre jobban rajongok a rózsákért!Nekem is van törpém,amit cserepesen kaptam,de valahogy ez az eső nagyon odavágta szegénykéket.

    VálaszTörlés
  2. A rózsa a szívem csücske, a legfantasztikusabb virág!!! Sajnos az időjárás tényleg nem kedvez nekik (sem)...

    VálaszTörlés
  3. Kedves Annás, csodaszépek a virágaid és a képeid is! Hogyan helyezed el őket egymás mellett? Táblázatot használsz? Amikor én egymás mellé teszem a fotókat, nagy hely marad köztük, ami nem szép.
    Köszönöm a válaszod!
    KMerci

    VálaszTörlés
  4. Szia KMerci! Köszönöm a dicséretet, örülök, hogy tetszenek a fotók :) A képeket nem teszem táblázatba (nem is tudom, hogyan lehetne olyat, de biztosan lehet valahogy...), hanem amikor feltöltöm őket, a "semmilyen" elrendezést és a közepes méretet szoktam választani. Utána párba rendezem őket és a méretüket lecsökkentem úgy, hogy 250 "valami" legyen a magasságuk és egy "szóközt" is rakok a képek közé. Ezzel a módszerrel két kép csinosan elfér egymás mellett. Remélem, érthető volt a leírás, de ha mégsem, kérdezz nyugodtan, megpróbálok majd máshogy fogalmazni... Szép estét :)

    VálaszTörlés
  5. De kedves vagy hogy leírtad! Még bogarászom kicsit a soraidat és próbálkozom! KÖzben meg gyönyörködöm a képeidben. Annyira ízlésesek, nagyon tetszenek!!
    M

    VálaszTörlés