2010. március 8., hétfő

Tavaszidéző lilák

Violet inspired by the Spring







Megláttam ezt a fonalat és beleszerettem... egyszerűen képtelen voltam otthagyni a boltban pár hete. Ma jöttem rá, hogy miért: hirtelen nem tudnék ennél tavaszibb színt találni! Minden porcikámmal várom már a kikeletet és ez a lila árnyalat elvarázsol az illatos virágok közé, a simogatóan napsugaras kertbe :)

This shade of violet is like a Spring-dream: I can feel the sunshine, I can smell the fragrance of flowers, I can hear the song of birds...

5 megjegyzés:

  1. Csodaszép színek,csodaszép fotók,mint mindig!!!!
    Én most sárgásítani fogok,hogy világosabb legyen.:)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm :) A sárgát annyira nem szeretem, bár ilyenkor kora tavasszal nagyon örülök minden sárga virágocskának.

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörűek :) mostanában én is vonzódom a lilához, pedig eddig nem volt egy nagy kedvenc :)... de ahogy egy blogbarátnő írta, ez idővel jön:)
    Ja és légyszí gyere hozzám át egy kis kérdezős felelős játékra :)
    +++ A fotók újra lenyűgöznek :)))

    VálaszTörlés
  4. Hunszil, szívesen játszom :)
    Még a kedvenc színeimnek is vannak olyan árnyalatai, amiket nem szívesen használok, és néha olyan színek ragadnak magukkal, amiket alapvetően nem szeretek. A színek nekem mindig hangulatot, érzelmet közvetítenek, ezért hagyom magam tőlük "elvarázsolni", szeretek rácsodálkozni egy-egy általam ritkán használt árnyalatra. Mondjuk, ez a lila mindig favorit volt nálam :)

    Enikő :)

    VálaszTörlés