2010. január 20., szerda

Romantikus kispárna

Romantic cushion













Nagymamám régi lenvászon törlőkendőiből maradt még annyi ép darab, hogy egy újabb kispárnahuzatot tudtam készíteni belőlük. A csipkecsíkot a nagymamám horgolta, ezzel díszítettem az amúgy egyszerű huzatot. Sajnos most már tényleg csak apró cafrangok maradtak a törlőkendőkből, de nincs szívem kidobni őket, biztosan kitalálok majd valamit, hogy mire is használhatnám fel őket :)

I made this cushion of old and ragged linen cloths. I decorated it with my grandmother's handmade lace.

12 megjegyzés:

  1. Imádom,imádom, imádom....................
    Gyönyörűek:)

    VálaszTörlés
  2. Meseszép!!!!!Jujj Annás,csodás lehet az otthonotok!!!!!!!!!!
    Bárcsak nekem is lennének ilyen régi kendőim!Anyukámék házát lebombázták,minden odaveszett.:(
    Anyósomtól kapogatom a szép,régi darabokat.Nagy kincsek.

    VálaszTörlés
  3. Hunszil: Én is, én, is, én is... :) Köszi a dicséretet!
    Köszönöm, Mammka! Tényleg nagy kincsek ezek a régi holmik, kár lenne őket kidobni. Sajnos lassan én is kifogyok a családi "maradékból"...

    VálaszTörlés
  4. nagyon nagyon tetszenek, jól mutat nálatok, ügyes vagy-)

    VálaszTörlés
  5. Szia !
    Ez megint meseszép lett. Most tuti elővadászom én is őket.
    Persze a Nagymamáé az igazi, de ha ilyen szépségeket akarsz még varrni, bolhapiacokon még találhatsz hozzá hasonló vásznakat.
    És biztos vagyok benne, hogy a maradék sem veszik kárba nálad.

    VálaszTörlés
  6. Köszi Krisztina :)

    Anita, gondoltam már rá, hogy bolhapiacon keresek hasonló vászonkendőket, de most nagyon hideg van, majd inkább tavasszal...

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű! (A statisztéria is kitett magáért:)

    VálaszTörlés
  8. A négylábú szobadíszre gondolsz? Ő igen aktívan szokott részt venni a munkában... :)

    VálaszTörlés
  9. Szemetgyönyörködtető ez a párna, egyre jobb vagy és a kanapén gyönyörű a világos ágyterítő!!!!!

    VálaszTörlés
  10. Jaj, nagyon szépek ezek!!!
    Tudod, engem az hangolt a piros lakásra, amikor a Nagymamámtól ilyen piros-fehér textileket örököltem. Ez mindent eldöntött, azóta is odáig vagyok értük :-)

    VálaszTörlés
  11. Teljesen megértem a lelkesedésedet a piros iránt! Az a piros pad az étkeződben...mmm...nem megy ki a fejemből :)

    VálaszTörlés