2009. december 18., péntek

Közeledik a karácsony

Christmas is coming











Lassan tényleg a helyükre kerülnek a dolgok. Ősszel kezdtem felújítani ezt a kis éjjeliszekrényt. Párom dédszüleié volt, ráfért egy kis "ráncfelvarrás". Megfiatalodva, kicsinosítva, karácsonyi díszbe öltöztetve várja az ünnepet. Jó érzés végignézni a saját kezűleg készített tárgyakon, díszeken, együtt talán még szebbek, mint külön-külön... Most már csak sütnöm, főznöm kell ( és takarítanom, képeslapot küldenem, ajándékot csomagolnom...) és jöhet a karácsony!

It is a corner of our livingroom. I decorated it with many selfmade things, like cushions, christmas wreaths, bead heart and the selfrenovated old bedside. I think it looks cosy and lovely. And now Christmas really can come!

9 megjegyzés:

  1. Nagyon szép képek!Mint mindig!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a dicséretet! Szép hétvégét!

    VálaszTörlés
  3. Szép és hangulatos szoba lett.Bizony mindjárt itt a karácsony és most végre igazi fehér karácsony lesz. Én még ma dolgozom, aztán holnaptól én is csak az ünnepre készülök.Nagyon szeretem ezt az időszakot.Jó sütés főzést neked!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm Vacskamati! Tényleg jó odakuporodni a kanapéra könyvet olvasni, kötögetni, vagy csak kávésbögrét szorongatva beszélgetni :)

    Szia Pepi! Nagyon drukkoltam, hogy fehér karácsonyunk legyen! A hideget nem szeretem, de az az igazi karácsony, amikor esik a hó. Jó készülődést Neked is!

    VálaszTörlés
  5. Jaj, ezek annyira szép képek, szép az otthonotok nagyon!!! Ezt a sarkot szívesen elfogadnám, a szívem csücske színű-stílusú...

    VálaszTörlés
  6. De aranyos vagy, hogy ezt írod, Feketeribizli! Általában jóval nagyobb a káosz és jóval kevesebb a dekoráció :)De azt inkább nem mutatom meg...

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szeretem ezt a monokróm színviágot!Én is erre törekszem az otthonomban!

    VálaszTörlés
  8. Régebben sokkal színesebb volt körülöttem minden, de most jobban esik ez a megnyugtató "egyszínűség"...

    VálaszTörlés