2009. november 23., hétfő

Karácsonyi hangulatban

In christmas mood





Eddig bírtam, hogy ne készítsek karácsonyi dekorációt a lakásba... A hétvégén vadszőlő indákból koszorút fontam, a gyerekekkel gyűjtöttünk fenyőtobozt. Már csak pár ezüst és arany gömböt kellett a kamrából előhalásznom, hogy nekiálljak feldíszíteni a nappaliban lévő kisasztalt. Hát így sikerült... Szerintem karácsonyig még biztosan változtatni fogok rajta : )

At the weekend I collected cones with my children and I made wreath from American ivy. I searched for some silver and gold christmas balls and I made this christmas decoration in my livingroom. I'm content with it but I think it's going to change until christmas : )

4 megjegyzés:

  1. tetszik a hangulat-) szép estét

    VálaszTörlés
  2. Meseszép, és talán még én is meg tudom valósítani itthon. Persze nekem nincs ilyen "Ecseris" tálam de valamivel helyettesítem.

    Ági

    VálaszTörlés
  3. A tálat a nagyszüleimtől örököltem, viszont az üvegharang tényleg Ecseris. Bármilyen porcelántállal, szép tálcával helyettesíthető, üvegharangot pedig akár az Ikeában is lehet venni. A lényeg a karácsonyi készülődés öröme :)

    VálaszTörlés