2009. június 28., vasárnap

Nem fontos...

...vagy mégis? Tündérlátta játékba hívott a héten: áruljak el magamról lényegtelen dolgokat. Megpróbáltam összeszedni néhányat.

Tudok macskául. Jókat szoktam "beszélgetni" a cicusokkal. De tényleg visszanyávognak!

Mindegy, mennyi könyvem van és hogy már tele vannak a polcok, mindig találok helyet az újaknak.

Nagyon szeretek kávézni! 2 bögrényivel indítom a napot, aztán jöhet a többi. Kávéivás után 5 perccel már tudok is aludni :)

Nem tudok vezetni. Van ugyan egy 12 éves jogsim, de sohasem használtam. Talán jobb is így...

8 éve nem lakkoztam ki a körmöm.

Imádom a mákos kalácsot, ahogy a nagymamám készítette. Viszont a fagyit és a dinnyét nem szeretem.

Nyári ember vagyok, +25 fok fölött érzem magam igazán jól a világban.

Hát ennyi... Még sok dolog eszembe jutott, de amikor le akartam írni, rájöttem, hogy nagyon is fontosak nekem, ha jobban belegondolok. Úgyhogy maradt a fenti lista. Köszönöm a játékot, Tündérlátta!

2 megjegyzés:

  1. Olyan jó volt olvasni!!!Eszembejuttattál olyan dolgokat,amik nekem is vannak-nem annyira fontosak,de mégis:))-,a cicák,a könyvek....

    VálaszTörlés
  2. A cicák nagyon-nagyon-nagyon fontosak nekem! Igazi jóbarátok...

    VálaszTörlés