2009. június 22., hétfő

Kincsek és kacatok

Treasures and lumbers







Amikor ezt a képet megláttam, tudtam, hogy magammal kell vinnem! Hívogatott, szinte kérlelt, ne hagyjam sorsára... Pár percig csak ácsorogtam azon tűnődve, hova is tudnám tenni a lakásban, találnék-e neki megfelelő helyet? Végül úgy döntöttem, hazaviszem. Akkor megláttam, hogy sérült a kerete, de már ez sem számított. Óvatosan felemeltem a kuka mellől. A rajzolt hölgy arcán mintha mosoly suhant volna át... Amikor csak lehet, virágcsokrot teszek a közelébe. Azt hiszem, a rózsa a kedvence.

When I saw this picture I knew I will take it home. I took up it carefully from the side of the litterbin. The drawed lady was smiling... The picture is on the wall in my livingroom and I always put a bouquet near it. Her favourites are roses I think.

3 megjegyzés:

  1. A kuka mellől? Ilyen kis kacat-remekműveket is kitesznek? Szépen mutat, van stílusa, a hullámos pastpartout zavaró egy kicsit, de ez az én bogaram, ne törődj velem. :)

    VálaszTörlés
  2. Téged tényleg keresnek és megtalálnak ezek a tárgyak...

    VálaszTörlés
  3. Maga a kép hullámos, de tényleg nem számít, nálam a berendezés 95%-a "selejtes". A több, mint 120 éves szekrény oldalából gigantikus szöget húztunk ki, máig ott a nyoma...

    És tényleg egymásra találunk a tárgyakkal...

    VálaszTörlés